Müügitingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe Elise Aed (edaspidi Veebipood) omanik on Elise Aed OÜ (registrikood 11616715), asukohaga Retla küla, Türi vald, 72306 Järva maakond.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub tellimuse kaalust/ paki suurusest ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus. Kui valite pakiautomaaditeenuse, siis tasute transpordi eest paki kättesaamisel Omnivale.

Pärast tellimuse tegemist kodulehelt komplekteerime teie kauba ja seejärel saadame teie e-postkasti arve. Pärast arve tasumist paneme paki teele. Kui saadate maksekorralduse, siis saame kiiremini postitada.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat, kullerfirma teenus või Türi taimeplatsile kaubale järele tulemine.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad kullerfirmaga üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul alates postitamise hetkest, saartele saatmisel võib lisanduda veel 1 tööpäev.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

Kasutades tellimisel kulleriga kojutoomist või pakiautomaati saatmist, on toodete tagastusõigus 14 päeva. Transpordi maksab mõlema korra eest tellija. 

Toodete tagastamisõigus puudub, kui taimed on peale saadetise vastu võtmist jäetud transpordi pakendisse seisma või nende eest pole regulaarselt hoolitsetud ja sellega seoses on nende kvaliteet halvenenud. 

Garantiiaega 1 aasta saame taimedele pakkuda siis, kui meilt on tellitud nii istutamine kui ka kastmisteenus kaheks istutusjärgseks kuuks. 

Alati on mõistlikum pretensioonide vältimiseks ise taimedele järele tulla ja veenduda, et just need taimed vastavad teie ootustele. 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus. Avalduses märkida avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto number ning tellimuse number.  Saata see e-posti aadressile: info@eliseaed.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Taimede eest tuleb hoolitseda liigile spetsiifilisel viisil, pakkudes varjulist või päikeselist kohta ning kasta regulaarselt, et vältida kuivamist.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb alates kauba üleandmisest ostjale. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda koheselt veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@eliseaed.ee või helistada telefonil: +372 55 11 499.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid transporditeenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@eliseaed.ee või helistada telefonil: +372 55 11 499

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Lisainfo

Tootepildid on illustratiivse tähendusega.